Oferujemy rok gwarancji na wszystkie nasze produkty. Gwarancja obejmuje wady materiałowe i technologiczne przez okres 12 miesięcy od daty zakupu, bez ograniczenia przebiegu. Przed uruchomieniem podzespołu w pojeździe należy usunąć usterkę, która spowodowała jego uszkodzenie. Rozpatrzenie nieuzasadnionej reklamacji jest traktowane jako płatny przegląd gwarancyjny.
W przypadku stwierdzenia wad, nabywca ma prawo do naprawy lub wymiany części. Jednakże, do wymiany lub naprawy uprawniony jest tylko punkt, w którym produkt został zakupiony. Gwarancja obowiązuje jedynie wraz z dokumentem zakupu (kopią). Naprawa lub wymiana gwarancyjna będzie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia, z możliwością wydłużenia tego terminu do 1 miesiąca w szczególnych przypadkach (np. brak dostępności części).
Gwarancja nie obejmuje:
- części zakupionych poza siecią sprzedaży Gwaranta (stempel sprzedawcy),
- części montowanych niezgodnie z instrukcją producenta i wskazówkami,
- uszkodzeń wynikających z błędnego montażu,
- uszkodzeń spowodowanych wadliwym działaniem układu smarowania, dolotowego, wydechowego, elektrycznego,
- uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania pojazdu,
- przedwczesnego zużycia spowodowanego ponownym użyciem uszkodzonych elementów montażowych,
- uszkodzeń podczas jazdy rajdowej, wyczynowej lub wyścigów,
- elementów elektronicznych podzespołu, jeśli nie były one naprawiane lub wymieniane na nowe.
Naprawa gwarancyjna obejmuje wymianę uszkodzonych elementów i nie przedłuża okresu gwarancji. Gwarant nie odpowiada za inne koszty, takie jak ponowny montaż czy koszty transportu związane z uszkodzeniem lub nieprawidłowym działaniem części. Gwarant zastrzega sobie prawo do podstawienia pojazdu, w którym używana jest część, w celu sprawdzenia jej współpracy z silnikiem. Termin wykonania naprawy gwarancyjnej wynosi 14 dni od momentu dostarczenia części do siedziby firmy.
Uwaga: Zrywanie plomb gwarancyjnych spowoduje unieważnienie gwarancji.