Podstawa i zakres odpowiedzialności Dakro sp. z o.o., jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta:

  • pisemnie na adres: Dakro sp. z o.o., Nałęczowska 73, 20-701 Lublin, Polska;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sprzedaz@dakro.pl;

Klient w opisie reklamacji powinien wskazać następujący zakres danych:

  1. informację i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia wady;
  2. żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
  3. dane kontaktowe składającego reklamację.

Klient zobowiązuje się również do dostarczenia – wraz z formularzem reklamacyjnym, dowodu zakupu reklamowanego towaru (w szczególności: paragon fiskalny lub faktura VAT), a w przypadku dochodzenia roszczeń z tytułu udzielonej gwarancji także karty gwarancyjnej.

Dakro sp. z o.o. ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie ustawowym.

Zwracany Produkt powinien być kompletny, tj. wyposażony w fabryczne elementy oraz powinien być wolny od uszkodzeń mechanicznych, w szczególności uszkodzeń charakterystycznych dla wypadku.

Dakro sp. z o.o. udziela gwarancji na oferowane produkty. Okres obowiązywania gwarancji, uzależniony jest od danego rodzaju produktu. Dokument gwarancyjny przesyłany jest przez Dakro sp. z o.o. wraz z Produktem.

Procedura zwrotu Produktu, w ramach udzielonej gwarancji, przebiega na zasadach opisanych w niniejszym rozdziale.

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Jeżeli Klient jest Konsumentem, wówczas przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej z Dakro sp. z o.o., bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Dakro sp. z o.o. o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (złożonego na piśmie przesłanym pocztą na adres sklepu: Dakro sp. z o.o., Nałęczowska 73, 20-701 Lublin, Polska lub pocztą elektroniczną na adres email Dakro sp. z o.o.: kierownik@dakro.pl) oraz dostarczyć do siedziby firmy zwracany produkt w stanie nienaruszonym w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od dnia dokonania zakupu.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli opakowanie w które Produkt został zapakowany uległo rozerwaniu bądź zniszczeniu a Produkt nosi znamiona używania bądź montażu.

W przypadku odstąpienia od umowy Dakro sp. z o.o. zwróci Klientowi wartość wpłaty za produkt z potrąceniem kosztu wysyłki niezwłocznie po dostarczeniu do siedziby firmy zwracanego produktu w stanie nienaruszonym.

Dakro sp. z o.o. dokona zwrotu płatności na numer rachunku bankowego wskazanego przez klienta w formularzu odstąpienia od umowy.

Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Adres do zwrotów:

Dakro sp. z o.o., Nałęczowska 73, 20-701 Lublin, Polska