Podstawa i zakres odpowiedzialności Dakro sp. z o.o., jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta:
- pisemnie na adres: Dakro sp. z o.o., Nałęczowska 73, 20-701 Lublin, Polska;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sprzedaz@dakro.pl;
Klient w opisie reklamacji powinien wskazać następujący zakres danych:
- informację i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia wady;
- żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
- dane kontaktowe składającego reklamację.
Klient zobowiązuje się również do dostarczenia – wraz z formularzem reklamacyjnym, dowodu zakupu reklamowanego towaru (w szczególności: paragon fiskalny lub faktura VAT), a w przypadku dochodzenia roszczeń z tytułu udzielonej gwarancji także karty gwarancyjnej.
Dakro sp. z o.o. ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie ustawowym.
Zwracany Produkt powinien być kompletny, tj. wyposażony w fabryczne elementy oraz powinien być wolny od uszkodzeń mechanicznych, w szczególności uszkodzeń charakterystycznych dla wypadku.
Dakro sp. z o.o. udziela gwarancji na oferowane produkty. Okres obowiązywania gwarancji, uzależniony jest od danego rodzaju produktu. Dokument gwarancyjny przesyłany jest przez Dakro sp. z o.o. wraz z Produktem.
Procedura zwrotu Produktu, w ramach udzielonej gwarancji, przebiega na zasadach opisanych w niniejszym rozdziale.
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Jeżeli Klient jest Konsumentem, wówczas przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej z Dakro sp. z o.o., bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Dakro sp. z o.o. o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (złożonego na piśmie przesłanym pocztą na adres sklepu: Dakro sp. z o.o., Nałęczowska 73, 20-701 Lublin, Polska lub pocztą elektroniczną na adres email Dakro sp. z o.o.: kierownik@dakro.pl) oraz dostarczyć do siedziby firmy zwracany produkt w stanie nienaruszonym w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od dnia dokonania zakupu.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli opakowanie w które Produkt został zapakowany uległo rozerwaniu bądź zniszczeniu a Produkt nosi znamiona używania bądź montażu.
W przypadku odstąpienia od umowy Dakro sp. z o.o. zwróci Klientowi wartość wpłaty za produkt z potrąceniem kosztu wysyłki niezwłocznie po dostarczeniu do siedziby firmy zwracanego produktu w stanie nienaruszonym.
Dakro sp. z o.o. dokona zwrotu płatności na numer rachunku bankowego wskazanego przez klienta w formularzu odstąpienia od umowy.
Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Adres do zwrotów:
Dakro sp. z o.o., Nałęczowska 73, 20-701 Lublin, Polska